Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem
    Много лесно става. Махаш скобите на маркуча след дебитомера. Махаш и на малкия маркуч, които е за одушника. Сваляш целия маркуч. Като го свалиш вече виждаш клапата и колко масло и мизерии имаш по нея. Като погледнеш точно с/у нея в дъното в четирите краища има по един болт с шестограмна глава. Развиваш ги. Разкачаш буксите на компютъра които се намират над дроселовата клапа. Дърпаш цялото с компютъра барабар към теб, и излиза. После чистиш.

    Важно е да почистиш ръбчетата на клапата. Трябва в затворено положение да има малък процеп м/у клапата и стената на цилиндъра. За да може на празен ход да влиза въздух. Обикновено като има отлагания и върнеш газта клапата се затваря, въздуха спира и оборотите падат под 900. Компютъра оптчита това и отваря клапата и пак затваря и така оборотите играят на празен ход.

    Надявам се да съм помогнал.
    Много добре, напомни ми че ти дължа услуга......
    Не знам дали е нормално, все пак съм нов алфаджия, но без значение на газ или бенз, колата е леко тромава до 2300 - 2400 оборота, на 1-2-3 скорост, и после малко преди 3000 обм. изведнъж излита все едно турбо ми се включва, че чак се плаша......нормално ли е.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
      Първоначално публикувано от oem
      Много лесно става. Махаш скобите на маркуча след дебитомера. Махаш и на малкия маркуч, които е за одушника. Сваляш целия маркуч. Като го свалиш вече виждаш клапата и колко масло и мизерии имаш по нея. Като погледнеш точно с/у нея в дъното в четирите краища има по един болт с шестограмна глава. Развиваш ги. Разкачаш буксите на компютъра които се намират над дроселовата клапа. Дърпаш цялото с компютъра барабар към теб, и излиза. После чистиш.

      Важно е да почистиш ръбчетата на клапата. Трябва в затворено положение да има малък процеп м/у клапата и стената на цилиндъра. За да може на празен ход да влиза въздух. Обикновено като има отлагания и върнеш газта клапата се затваря, въздуха спира и оборотите падат под 900. Компютъра оптчита това и отваря клапата и пак затваря и така оборотите играят на празен ход.

      Надявам се да съм помогнал.
      Много добре, напомни ми че ти дължа услуга......
      Не знам дали е нормално, все пак съм нов алфаджия, но без значение на газ или бенз, колата е леко тромава до 2300 - 2400 оборота, на 1-2-3 скорост, и после малко преди 3000 обм. изведнъж излита все едно турбо ми се включва, че чак се плаша......нормално ли е.....
      И при мен е така. Все пак тогава сработва и вариатора. И по принцип на всички двувалки силата им идва след 3000 даже и 4000 оборота.

      При мен като надмине 4000 оборота и предницата ми хуква ту на ляво ту на дясно. Не си ще гумите които по принцип са с като ги мерих 2 мм грайфер.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem
        ....Трябва в затворено положение да има малък процеп м/у клапата и стената на цилиндъра. За да може на празен ход да влиза въздух...
        Ама съвсем ли си сигурен? И ако да, обясни ми моля за чий е турен малкия маркуч след дебитомера, който ти също споменаваш?
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

        Comment


        • #19
          Колегата е прав за дросела на празен ход въздуха минава през байпас който минава и през капака на клапаните и влиза в колектора ако колата пак се омаслява бързо в тази зона като начало може да се почисти сепаратора са маслените пари има едни налепи които се образуват и задържат капки масло по тях и затова се омаслява но е възможно да е и от сегменти кофти работа.
          А за прекъсването сутрин ако при паленето започне да се дави и после угасва след което пали без проблем е от бензина и от налягането на горивото просто сътрин трябва да се чака да изгаснат всички лампи и още няколко секунди и тогава да се пали или се пали и ако започне да се дави гасиш и палиш пак и няма проблем.
          Но ако прекъсва и след това докато загрее много вероятно причината да е датчика на термостата за температурата на двигателя обикновенно като е умрял прави така колата. Той не се хваща на диагностика. Друга причина може да е засмуквне на въздух след дебитомера от напукан маркуч примерно.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Old Fox
            Първоначално публикувано от oem
            ....Трябва в затворено положение да има малък процеп м/у клапата и стената на цилиндъра. За да може на празен ход да влиза въздух...
            Ама съвсем ли си сигурен? И ако да, обясни ми моля за чий е турен малкия маркуч след дебитомера, който ти също споменаваш?
            Не съм запознат в детайли, но ако той е преди клапата, а не след нея е без значение дали по него идват картерни газове, или както там се нарича.....просто разъждавам повърхностно, не претендирам да съм прав.....
            Първоначално публикувано от Novachev
            А за прекъсването сутрин ако при паленето започне да се дави и после угасва след което пали без проблем е от бензина и от налягането на горивото просто сътрин трябва да се чака да изгаснат всички лампи и още няколко секунди и тогава да се пали или се пали и ако започне да се дави гасиш и палиш пак и няма проблем.
            Мда - дави се, но не гасне, трудно поема газта на място и обороти.....натискам педала, а ги поема много трудно, даже трябва да "напомпя"........иначе като се изфорсира 2-3 пъти и няма проблеми, термостата е бомба, газта ми се включва на 30 градуса, стига ги за минута и нещо.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Това че термостата е смянян означава ли че датчика и той е сменен а това с трудното поемане много прилича на замърсен или заминал дебитомер.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem
                Много лесно става. Махаш скобите на маркуча след дебитомера. Махаш и на малкия маркуч, които е за одушника. Сваляш целия маркуч. Като го свалиш вече виждаш клапата и колко масло и мизерии имаш по нея. Като погледнеш точно с/у нея в дъното в четирите краища има по един болт с шестограмна глава. Развиваш ги. Разкачаш буксите на компютъра които се намират над дроселовата клапа. Дърпаш цялото с компютъра барабар към теб, и излиза. После чистиш.

                Важно е да почистиш ръбчетата на клапата. Трябва в затворено положение да има малък процеп м/у клапата и стената на цилиндъра. За да може на празен ход да влиза въздух. Обикновено като има отлагания и върнеш газта клапата се затваря, въздуха спира и оборотите падат под 900. Компютъра оптчита това и отваря клапата и пак затваря и така оборотите играят на празен ход.

                Надявам се да съм помогнал.
                Евала колега. Описал си го много добре, но само искам да добавя малко. Има една жичка отгоре до буксите (маса) кояято се откача. А отдолу има още една букса към МПХ която също е хубаво да откачиш преди да дърпаш
                Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от 50 cent
                  Първоначално публикувано от oem
                  Много лесно става. Махаш скобите на маркуча след дебитомера. Махаш и на малкия маркуч, които е за одушника. Сваляш целия маркуч. Като го свалиш вече виждаш клапата и колко масло и мизерии имаш по нея. Като погледнеш точно с/у нея в дъното в четирите краища има по един болт с шестограмна глава. Развиваш ги. Разкачаш буксите на компютъра които се намират над дроселовата клапа. Дърпаш цялото с компютъра барабар към теб, и излиза. После чистиш.

                  Важно е да почистиш ръбчетата на клапата. Трябва в затворено положение да има малък процеп м/у клапата и стената на цилиндъра. За да може на празен ход да влиза въздух. Обикновено като има отлагания и върнеш газта клапата се затваря, въздуха спира и оборотите падат под 900. Компютъра оптчита това и отваря клапата и пак затваря и така оборотите играят на празен ход.

                  Надявам се да съм помогнал.
                  Евала колега. Описал си го много добре, но само искам да добавя малко. Има една жичка отгоре до буксите (маса) кояято се откача. А отдолу има още една букса към МПХ която също е хубаво да откачиш преди да дърпаш
                  Ааа да Това го пропуснах

                  А на колегата по-горе: Да сигурен съм. Клапата има много малък процеп в затворено положение за да може да смуче въздух. Как иначе ще става изгарянето на горивото? Нека да помислим малко логично преди да задаваме заядливи въпроси.

                  А маркучето което влиза преди клапата си е точно одушник на маслените пари. Слагат го по принцип там с екологична гледна точка. На по старите автомобили ако си виждал е изкарана под двигателя и когато се движат от долу пуши. При по-новите автомобили в случая алфата 156, маслените пари влизат в всмукателната система за да се изгорят от двигателя. Това е направено от екологична гледна точка.

                  Много се дразня от такива заядливи въпросчета и отговорчета. За тва повече сигурно няма и да питам в този форум за щяло и не щяло. Защото на 10 отговорили 1 отговаря адекватно. И то най-често е новачев или още 4, 5 души. Поне на мен са ми отговаряли.

                  Айде със здраве. И на ФЕРАРИСТ: Няма страшно, разглабяй. Няма какво да и сториш. Гледай само после като сглобяваш да не премажеш гарнитурката на колекторите. Гледай да е поставена точно.

                  И м/у другото поне при мен имаше ефект. Опъни си жилото на газта. Има едно щифтче на гуменото цилинъдърче. От там можеш да опънеш. При мен имаше празен ход на педала и си го опънах и вече е 6

                  Old Fox: Ако имаш по правилно обяснение за дросела. Кажи го! Спорд мен е така както аз го описвам. Ако греша обясни го на колегите!
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    След почистването как зануляваш дросела? При мен като го чистеха го занулиха с компа, иначе държеше 2000 оборота на празен ход....

                    А и да попитам, тези номера с клатенето на обороти кога се появяват? По всяко време или само в движение? При мен на място е бетон, колкото и да я форсирам, но в движение като освободя от скорост и ги клати почти винаги.....
                    156 2.0TS '99

                    Comment


                    • #25
                      Аз не съм занулявал. При мен преди да почистя държеше 1000 оборота на празен ход. След почистването паднаха на около 900. И сега след 2 седмици вече пак са на 1000 и пак клати оборотите. Клати ги само в движение. Като спра се стабилизират на 1000.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Това е някаква повсеместен проблем с Алфите....Нищо й няма на колата, никакви грешки, върви добре, харчи нормални, но си ги клати и никой не може да открие проблема. може и да не е проблем, а да е от горивото...незнам вече. Надявам се като сложа ГИ поне да не се увеличи и да почне да гасне....уж е с по-висок октан гориво....
                        156 2.0TS '99

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Ghosta
                          Това е някаква повсеместен проблем с Алфите....Нищо й няма на колата, никакви грешки, върви добре, харчи нормални, но си ги клати и никой не може да открие проблема. може и да не е проблем, а да е от горивото...незнам вече. Надявам се като сложа ГИ поне да не се увеличи и да почне да гасне....уж е с по-висок октан гориво....
                          Не, не е нормално със сигурност. Не се самоуспокоявай. Компютъра се шашка от нещо.

                          ЕДИТ: Може би проблема се крие тук: "При положение, че двигателят има механична повреда или дросел капанът е замърсен, ECM може да подава към SM импулс за по-отворено положение на дросел клапата с цел ускоряване на празния ход. В резултат на това разботния цикъл и ширината на импулса могат да бъдат по-големи в сравнение с нормалните, а оборотите на празен ход - нестабилни". " Ако напрежението на TPS е по-високо от определеа стойност ECM няма да може да разпознае състоянието на празен ход, което води на влошаването му. ECM ще фиксира работния цикъл на предварително зададена стойност за състояние, различно от това на презен ход".
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            oem не си прав за захранването на двигателя с въздух на празен ход махни декоративния капак на клапаните и разгелдай добре маркучите за маслените пари дросела има байпас за да може от там да смуче въздух двигателя при работа на празен ход маркуча от дросела отива в капака на клапаните а от капака излиза маркуч и отива в смукателния колектор именно от там смуче въздух джигателя при затворена дроселова клапа този въздух е отчетен от дебитомера така че компа знае колко гориво да пусне, а ако трябва да се внасят корекции вече компа го прави чрез МПХ и мърдане на клапата. А за 1000 оборота на паразен ход имам една малка тайна която сам открих. концентрирам се започвам да мисля че оборотите трябва да са 900 а не 1000 и с лек и премерен удар с пръст чукам по стъклото на оборотомера и О чудо оборотите падат на 900 макаронаджии............
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Novachev
                              oem не си прав за захранването на двигателя с въздух на празен ход махни декоративния капак на клапаните и разгелдай добре маркучите за маслените пари дросела има байпас за да може от там да смуче въздух двигателя при работа на празен ход маркуча от дросела отива в капака на клапаните а от капака излиза маркуч и отива в смукателния колектор именно от там смуче въздух джигателя при затворена дроселова клапа този въздух е отчетен от дебитомера така че компа знае колко гориво да пусне, а ако трябва да се внасят корекции вече компа го прави чрез МПХ и мърдане на клапата. А за 1000 оборота на паразен ход имам една малка тайна която сам открих. концентрирам се започвам да мисля че оборотите трябва да са 900 а не 1000 и с лек и премерен удар с пръст чукам по стъклото на оборотомера и О чудо оборотите падат на 900 макаронаджии............
                              Хм. Ще разгледам пак тези маркучи. А клапата нали все пак има малък процеп? не се затваря съмвем плътно? Остава по-малко от милиметър процеп.

                              А за оборотомера и аз чуках, но нищо.

                              При мен проблема с играенете на оборотите се появява рядко. По-големия проблем ми е сутрин при студен мотор. Давам аз рязко гас и на 1500 оборота заглъхва. Давам пак газ, само че много плавно, и есичко е ок. Изкарвам от гаража, оставям я да работи докато затворя вратите на гража и заключа. Влизам в колата поадавам рязко газ и всичко е ок. Демек това трае около 2 мин. Демек пък вече не е от незагриял мотор, защото за 2 мин стрелката за температурата не мръдва. Мерих с мултицета температурния датчик. На студен мотора вчера сутринта ми даде 2460 ома, запалих за минутка и изгасих. Мерих пак и даде 1256 ома. Запалих пак и пак мерих после и все добри показания спрямо табличката за проверка на датчика.

                              Така мерих и ламбдата и дебитомера и всичко си работи като по книга. Само стъпковото моторче не съм мерил, но там не мога да си провра ръцете за да го меря докато работи мотора. Мога само съпротивление да измеря, но то си фукнционира някак значи някак си работи и ще ми даде съпротивление. Аз не знам и как да го почистя. То е капсоловано с пластмаса цялото. И не видях как се разглабя баш. Не че съм си дал зор и да мисля... но все пак погледнах от тук от там.

                              Ако имаш идея как страва?
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Novachev
                                Това че термостата е смянян означава ли че датчика и той е сменен а това с трудното поемане много прилича на замърсен или заминал дебитомер.
                                Термостата не е сменян, но поне термостат съм се научил да познавам с затворени очи дали работи или не - датчиците на радиатора и термостата щях да ги сменям преди седмица за всеки случай но останах без време, ще го направя тия дни, и ще направя тоя тест с дебитомера дето го гледам тука че се прави.....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X